WAT  is  ALS ....klik hier
Jong en ouder kan worden overvallen met de diagnose ALS.
Het voorgaande is een ervaring van een jonge vent die, net als ik, is overvallen door de diagnose ALS.
Wat ALS is.... kun je lezen, zien en ´voelen´ op de sites die op deze pagina via de links zijn te activeren .
De eerste 18 maanden nadat ik de diagnose kreeg was ik nog zelfredzaam mèt meedere beperkingen. Daarna werd de rolstoel mn vervoermiddel voor zowel binnen als buiten.


Het maken van websites is een middel geworden om de ´tegenslagen´en leuke dingen van me af te schrijven.
En...het heeft het voordeel dat ik niet een x aantal keer hetzelfde hoeft te vertellen wanneer men vraagt ..´´Hoe gaat het met je ´´  ALS is een hartverscheurende en genadeloze aandoening die je eigenlijk niemand kunt uitleggen. Gelukkig wordt ALS inmiddels meer en meer bekend, ook bij professionals.
Meerdere personen met ALS zetten zich in hun laatste levensfase in de naamsbekendheid van ALS te vergroten, zie de links onder aan deze pagina.


Voor vragen mag je natuurlijk altijd bellen of een mailtje sturen of een donatie overmaken
op rekeninnummer
100000
tnv Stichting ALS Nederland.
tot horens, ziens, mails


Conny Deenik